Nieuw initiatief: Wandelclub HIV

Gepubliceerd: 01 mei 2024

Zondag 23 juni organiseert de Hiv Vereniging de eerste wandeling met de Wandelclub HIV (Heerlijk Inspannende Voettochten). Vind je wandelen ook fijn? Meld je aan en loop met ons mee.

Goed voor lijf en geest

Wandelen is gezond, gezellig en heel prettig. Veel mensen houden van wandelen. Je beweegt, ziet veel moois om je heen, je kunt goede gesprekken voeren of juist in stilte naast elkaar lopen. Wandelen verbindt mensen met elkaar, met de natuur of omgeving én het is supergoed voor je lijf en geest.

Heerlijk Inspannende Voettochten

Kelly, de kersverse regiocoördinator Brabant én coördinator Posidivas, merkte dat meerdere mensen met hiv graag wandelen. Ze besprak dit binnen de Hiv Vereniging en we ondersteunen van harte dit mooie initiatief om samen te wandelen!
Met trots en vol energie kondigen we daarom de Wandelclub HIV (Heerlijk Inspannende Voettochten) aan, voor mensen met hiv.

De eerste wandeling is op zondag 23 juni.

Wandelappgroep

Houd je ook van wandelen? Stuur een mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met je naam en telefoonnummer en je wordt toegevoegd aan de wandelappgroep.

Tot 23 juni of bij een volgende wandeling!