Twee online bijeenkomsten voor leden van de vereniging

Gepubliceerd: 18 juni 2020

Ben jij lid van de Hiv Vereniging? Dan is deze blog interessant voor jou. De vereniging organiseert namelijk voor haar leden twee online bijeenkomsten: een Algemene Leden Vergadering en een inputsessie over bestuurlijke vernieuwing. Geef je nu op en laat je stem horen.

Wegens de maatregelen rondom corona is de vereniging niet in de gelegenheid om fysieke bijeenkomsten te organiseren. Maar dat weerhoudt ons niet om online met elkaar in contact te komen. Daarom organiseert de Hiv Vereniging twee online bijeenkomsten voor haar leden. Let op, je moet dus wel lid zijn van de vereniging.

Welke online bijeenkomsten organiseren wij?

1. De Algemene Leden Vergadering:

Door de maatregelen vanwege corona is ook onze Alegemene Ledenvergadering in mei niet doorgegaan. Inmiddels is er een tijdelijke wet aangenomen in de Tweede Kamer die erin voorziet dat verenigingen hun ALV ook digitaal kunnen houden. Daarmee kunnen we toch voldoen aan onze verantwoordingsverplichting.

Daarom is de voorjaars-ALV op zaterdag 15 augustus van 13:00 – 15:00 uur via Zoom.

We doen de aanmeldprocedure en verzending van vergaderstukken digitaal.Je kunt je voor deze ALV tot uiterlijk maandag 10 augustus aanmelden door een e-mail te sturen aan ons secretariaat:  Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met daarin je naam zoals je bij ons bekend bent en dat je je aanmeldt voor de ALV.

Je ontvangt dan van tevoren per e-mail de stukken en de link naar de ZOOM-meeting, samen met een korte instructie hoe ZOOM werkt en hoe we de vergadering gaan invullen.

2. Inputsessie voor bestuurlijke vernieuwing:

De Hiv Vereniging is bezig met een bestuurlijke vernieuwing en daarvoor willen we jullie input. Voordat we daarover in de ALV spreken willen we eerst een sessie met de leden organiseren om dit te bediscussiëren.

Deze sessie is op zaterdag 18 juli van 13:00 – 15:00 uur via Zoom.

Voor deze sessie dien je je apart op te geven per e-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Doe dat voor uiterlijk maandag 13 juli. Na opgave ontvang je het plan Bestuurlijke Vernieuwing en de link naar de Zoom-meeting. We zullen de input vanuit deze sessie verwerken in het vergaderstuk dat we naar de deelnemers van de ALV sturen.

Twee momenten dus om je stem als lid te laten horen. Heb jij interesse? Geef je dan snel op.