Dinsdagavonddiner

Elke derde dinsdag van de maand ben je welkom bij de Hiv Vereniging voor een heerlijk driegangendiner, bereid door een groep enthousiaste vrijwilligers. We kunnen nog wat handen gebruiken. Interesse? Neem hier een kijkje.

Eindelijk is het dan zo ver: we gaan weer dineren op dinsdagavond. Er treedt een nieuwe groep enthousiaste vrijwilligers, inclusief een paar oudgedienden, aan o.l.v. coördinatoren Hans C. en Trees.Wat kan je verwachten? Een heerlijk driegangendiner, een lekker drankje en een hoop gezelligheid met leuke mensen. Het hoofdgerecht is afwisselend vlees of vis én er is altijd een vegetarische variant.Je betaalt slechts €10 (let op: alleen cash!) per persoon voor het diner. De drankjes reken je apart af bij de bar, die vanaf 18.30 uur (start inloop) is geopend. Rond 19.00 uur gaan we aan tafel en wordt het voorgerecht geserveerd. De bar sluit om 22.00 uur.

Aanmelden

Aanmelden is noodzakelijk en kan uiterlijk tot de maandagavond voorafgaand aan het diner. Geef in de e-mail het aantal personen aan en eventuele dieetwensen zoals vegetarisch, geen varkensvlees of geen vis. Meld je aan via het Servicepunt: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Het Servicepunt is ook telefonisch bereikbaar op 020 689 25 77 (ma - di - do van 14.00 - 22.00 uur). Of stuur een appje naar 06 45 99 42 19.

Alles op een rij

• Wat: Dinsdagavonddiner (elke derde dinsdag van de maand)
  • Wanneer: 19 maart, 16 april, 21 mei, 18 juni (zomerstop in juli & augustus).
  • Tijd: 18.30 uur inloop en bar open, 19.00 uur aan tafel, 22.00 uur bar dicht
  • Kosten: €10 voor driegangendiner en drankjes reken je apart af (let op: alleen cash!)
  • Waar: Eerste Helmersstraat 17, 1054 CX, Amsterdam
  • Aanmelden is noodzakelijk, via het Servicepunt

We kijken ernaaruit je te ontmoeten!

Het Dinsdagavonddinerteam

PS: we kunnen nog wel een paar extra handen goed gebruiken. Vind je het leuk om mee te helpen, kan je eventueel aardig koken en heb je tijd? Stuur een e-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en Bertus neemt contact met je op. We bieden (werken in) een leuk team, ruimte voor creativiteit, een vrijwilligers- en onkostenvergoeding en een WA- en ongevallenverzekering.