In 2020 ook weer Lunch en Diner

De Lunch op Woensdag en het Diner op Dinsdag, respectievelijk wekelijks en tweewekelijks, is een ontmoetingsplek voor mensen met hiv en hun betrokkenen. Tijdens deze bijeenkomsten vindt er uitwisseling plaats over talloze aspecten van leven met hiv.

Ontmoeting en uitwisseling

soep 250Beide activiteiten bieden een veilige omgeving waar mensen met hiv tijdens een lekkere maaltijd gelijkgestemden kunnen ontmoeten en een luisterend oor vinden. Mensen kunnen makkelijk contact leggen met anderen en informatie inwinnen over leven met hiv, activiteiten en andere initiatieven.

Team van vrijwilligers

De kookploeg bestaande uit ongeveer 14 vrijwilligers, zij verzorgen de maaltijden. Ook voor de vrijwilligers is deze activiteit zinvol en sociaal, soms als opmaat naar meer sociale en maatschappelijke mogelijkheden.
Zij staan garant voor 44 lunches en 22 diners door het jaar heen. Alleen tijdens de maanden juli en augustus en tijdens de feestdagen in december zijn er geen activiteiten.

Welkom

Wil je naar het Diner op Dinsdag komen? Meld je dan uiterlijk de maandagavond daarvoor aan via het Servicepunt: 020 – 689 25 77 (ma, di, do van 14.00 -22.00 uur) of per e-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Geef ook eventuele dieetwensen door. Voor de lunch hoef je je niet aan te melden, tenzij je met een groep wilt aanschuiven.

.