Positively Dutch met stand in de Global Village

Gepubliceerd: 19 juni 2018

Aids2018: Dat de Global Village de "place to be" is voor iedereen die belangstelling heeft voor de Wereld Aids Conferentie, wisten we al uit vorige edities. Niet alleen omdat dit het gratis en voor iedereen toegankelijke gedeelte van de conferentie is. Maar vooral omdat je daar kennis kunt maken met (mensen van) organisaties die overal ter wereld actief zijn op het gebied van het leven met hiv en aids.

Beeld van hiv in Nederland

Wij zijn dan ook blij dat het ons gelukt is om een ruime plek te bemachtigen in de Global Village. Onder de naam Positively Dutch heten we, samen met Altlas2018 en hello gorgeous, alle bezoekers welkom in Amsterdam en laten we zien wat wij doen voor de mensen die even met hiv in Nederland. Hiervoor gaan we een stand opbouwen waarin de 3 initiatiefnemers van Positively Dutch een plek krijgen. Altlas2018 zal uitgebreid aandacht besteden aan de tentoonstelling "I will Speak, I will Speak", hello gorgeous komt met een Engelstalige congres-editie van het blad en wij als Hiv Vereniging laten onze activiteiten zien.

Bekijk pdf hier (363 KB) het programma van Positively Dutch.

Podiumpresentaties

Daarnaast hebben we alle andere organisaties uit de hiv-community uitgenodigd om het podium in onze stand te gaan gebruiken en zich te presenteren aan de bezoekers. Tot nu toe hebben 6 groepen laten weten dat ze een bijdrage komen leveren. Samen met een aantal bijdragen vanuit de vereniging gaan we daarmee zorgen van een levendig en actief programma op onze stand.  In de volgende nieuwsbrief maken we  het programma bekend.