Online of telefonische contactmogelijkheden voor mensen met hiv in tijden van COVID-19

Gepubliceerd: 26 maart 2020

Door de maatregelen wegens COVID-19 gaan alle activiteiten en bijeenkomsten van de Hiv Vereniging niet door tot 1 juni. Voor onderlinge contact en ondersteuning zijn er wel nog een aantal online en telefonische mogelijkheden. Deze hebben we voor jullie in een handig overzicht gezet.

In deze tijd, waarin iedereen geconfronteerd wordt met het nieuwe coronavirus (COVID-19), vinden wij het belangrijk dat mensen met hiv nog steeds gebruik kunnen maken van ons aanbod in onderling contact en ondersteuning. Gezien alle fysieke contactmogelijkheden tot 1 juni zijn afgelast hebben we hier een overzicht van onze online of telefonische contactmogelijkheden.

pdf Klik hier voor het overzicht. (246 KB)

pdf Or click here for the overview in English. (246 KB)

Daarnaast vinden wij het belangrijk om als vereniging mensen met hiv te voorzien van actuele informatie, waarin specifieke aandacht voor hiv wordt meegenomen. Daarom houden we een blog bij waarin we informatie up-to-date bijhouden rondom COVID-19, deze vind je hier.

Heb je nog vragen? Neem dan contact op met het Servicepunt

Ons team van vrijwilligers zit voor je klaar als je vragen hebt over hiv of COVID-19. Neem contact op met het Servicepunt van de Hiv Vereniging via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of via 020 - 689 25 77 (maandag, dinsdag, donderdag van 14.00 - 22.00 uur).