Share the Power: zaterdag 11 mei in Driebergen. Bestel nu je tickets!

Gepubliceerd: 20 februari 2024

De magie van verwantschap en saamhorigheid: precies daarover gaat Share the Power, dé communitydag voor mensen met hiv. Pieken en dalen is één van de thema’s. Want als het even wat minder gaat, hoe krabbel jij er dan weer uit? We hebben een mooi gevarieerd programma met keuze uit veel workshops.
Bestel nú je toegangskaart(en).

Landgoed de Horst
Het lommerrijke Landgoed de Horst in Driebergen is als vanouds de omgeving waarin Share the Power plaatsvindt. Behalve twee mooie plenaire bijeenkomsten aan het begin en einde van de dag is er veel keuze uit workshops: van informatief tot vrolijk, van actief tot meer nadenken over jezelf. De hiv-communitydag Share the Power is bedoeld voor mensen met hiv, hun partners, vrienden, familieleden en andere betrokkenen.

Programma
In de ochtend vertelt hiv-behandelaar Tania Mudrikova (UMCU) de belangrijkste ontwikkelingen in de hiv-behandeling en gaan we in gesprek met mensen uit de community over (hun) leven met hiv. Welke pieken & dalen hebben zj meegemaakt? En hoe blijf je zo vitaal mogelijk? Verder zijn er maar liefst 19 workshops in twee rondes. Variererend van 'lang leven met hiv', 'vrouwengezondheid', 'in gesprek over openheid', 'humor & zelfacceptatie', 'cheerleading' tot een medische update door hiv-internist & -onderzoeker Anne Wensing (UMCU).
Hoe eerder je erbij bent, hoe groter je keuze in workshops!

AANMELDEN

Tolkservice en kaartjes voor half geld
Een toegangskaart kost €10. Naast kaartjes voor half geld en reiskostenvergoeding voor mensen met een kleine beurs is dit jaar nieuw dat er een tolkservice wordt aangeboden voor mensen die de Nederlandse taal (nog) niet goed spreken. Er wordt vertaald van Nederlands naar Engels. Je kunt je hiervoor aanmelden wanneer je je registreert. En voor kinderen tot 12 jaar is er gratis professionele kinderopvang. Bij het registreren kun je je kind(eren) aanmelden.

Op een rij:
Wat:
Voor wie: Mensen met hiv, hun partners, vrienden, familieleden en andere betrokkenen
Wanneer:: Zaterdag 11 mei van 10.00 - 18.00 uur
Waar:: Landgoed de Horst in Driebergen
Kosten: €10 (korting is mogelijk)
Extra: Tolkservice & kinderopvang aanwezig

AANMELDEN

English:

Boek 'Leven met hiv' mee naar huis?!
Reina Foppen, onze voorzitter, interviewt tijdens het ochtendprogramma Bea van der Gucht, die als arts in het Universitair Ziekenhuis Gent 250 mensen met hiv meer dan 25 jaar volgde. Bea schreef er een boek over en als je wilt krijg je een (gesigneerd) exemplaar cadeau.

Dat wat jij zelf doet en waar jij wel bij vaart, kan precies zijn waar een ander nog niet opgekomen was.
(Reina Foppen)