Poz&Proud vaart mee met Canal Parade: 'TOGETHER!'

Gepubliceerd: 13 juni 2024

'Together' is het thema van Queer & Pride Amsterdam 2024, en dat geldt zeker ook voor Poz&Proud. Want dit jaar vieren we hoe effectief de hiv-gemeenschap samen met voorvechters van PrEP, hiv-zorgprofessionals en onderzoekers naar genezing bijdragen aan de afname van het aantal nieuwe hiv-infecties.

Together

Op zaterdag 3 augustus vaart Poz&Proud weer mee met de jaarlijkse Canal Parade, hoogtepunt van Queer & Pride Amsterdam. We hebben iets te vieren én dat doen we niet alleen! Volgens de stichting hiv monitoring waren er in 2022 nog maar negen nieuwe hiv-infecties in Amsterdam. Dat hebben we te danken aan onszelf, maar ook aan alle voorvechters en allies!

Samen naar de 0

Poz&Proud viert dat nieuwe hiv-infecties in Amsterdam en Nederland snel afnemen. We hebben daar zelf, door bewustwording, positiviteit en empowerment aan bijgedragen, maar Poz&Proud en de Hiv Vereniging natuurlijk niet alleen. Daarom tellen we dit jaar samen af naar 0: de hiv-gemeenschap met haar strijdbaarheid tegen stigma, de activisten die PrEP mogelijk hebben gemaakt, de zorgverleners die zich hand en tand hebben ingezet om iedereen behandeld en bewust te krijgen, en de allies die onze gemeenschap een hart onder de riem steken en zélf zichtbaar durven zijn voor ons doel.

Together we count down to zero. En als het hier kan, kan het uiteindelijk wereldwijd. Dankzij al deze communities die samenwerken.

Meevaren? Dat kan!

Bijdrage leden: €75, bijdrage niet-leden: €110. (Snel nog even lid worden? Goed idee) Zoals altijd zijn snacks, drankjes en een tanktop bij de prijs inbegrepen. Je mag je outfit natuurlijk decoreren met alle flash en flair die je wilt, om zo uit te dragen dat de hiv-gemeenschap trots en positief is.

Er is helaas maar een beperkt aantal plekken beschikbaar op de boot. Dus wees er snel bij. Net zoals voorgaande jaren werken we met een wachtlijst, als meer mensen zich hebben aangemeld dan op de boot kunnen.

Je kunt je aanmelden door het formulier hieronder in te vullen. Via e-mail krijg je vervolgens een betaalinstructie.
Let op: als je je opgeeft, krijg je een betaallink van het Servicepunt. Als deze na een week niet betaald is, vervalt je reservering.

Aanmelden Canal Parade Poz&Proud

Vul aub je voornaam in

Vul aub je achternaam in

Voer je e-mailadres in.