Deelnemers gezocht voor klankbordgroep over hiv-genezing

Gepubliceerd: 31 juli 2024

Weet jij hoe het ervoor staat met het onderzoek naar hiv-genezing? Of heb je geen idee wat daar gebeurt en wat het inhoudt? Soa Aids Nederland werkt, samen met onder andere de Hiv Vereniging, aan een project over betekenisvolle betrokkenheid van mensen met hiv bij genezingsonderzoek.

We willen in kaart brengen wat mensen met hiv al weten over genezingsonderzoek, en welke grote vragen er nog zijn.

We zoeken mensen met hiv die Nederlands of Engels spreken en die willen deelnemen aan een klankbordgroep over hiv-genezing en hiv-genezingsonderzoek. Het maakt niet uit of je al iets weet over deze onderwerpen of nog helemaal niks. De klankbordgroep duurt zo’n anderhalf uur en vindt waarschijnlijk online plaats. Als dank voor je deelname ontvang je een waardebon van 50 euro.

Wil je meedoen? Of wil je meer informatie? Neem dan contact op met Laurian Kuipers, via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..