Wandelclub HIV: loop mee van de Utrechtse Domtoren naar Odijk

Gepubliceerd: 28 augustus 2024

Zaterdag 28 september organiseert de Hiv Vereniging de volgende wandeling met de Wandelclub HIV (Heerlijk Inspannende Voettochten). We lopen vanaf de Utrechtse Domtoren naar Odijk. Vind je wandelen ook fijn? Meld je aan en loop met ons mee.

Alle Info op een rij

Wanneer: zaterdag 28 september
Hoe laat: verzamelen vanaf 10:30 uur, starten wandeling 11.00 uur
Verzamel- en startpunt: Domtoren Utrecht
Route: Utrecht, Dom – Odijk
Afstand: 13,2 km

De wandelroute

Goed voor lijf en geest

Wandelen is gezond, gezellig en heel prettig. Veel mensen houden van wandelen. Je beweegt, ziet veel moois om je heen, je kunt goede gesprekken voeren of juist in stilte naast elkaar lopen. Wandelen verbindt mensen met elkaar, met de natuur of omgeving én het is supergoed voor je lijf en geest.

Heerlijk Inspannende Voettochten

De Wandelclub HIV (Heerlijk Inspannende Voettochten) voor mensen met hiv is een initiatief van Kelly, regiocoördinator Brabant én coördinator Posidivas.

Wandelappgroep

Houd je ook van wandelen? Stuur een mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met je naam en telefoonnummer en je wordt toegevoegd aan de wandelappgroep.

Tot 28 september of bij een volgende wandeling!