In Your Words: 21 november in De Nieuwe Liefde Amsterdam

Gepubliceerd: 18 september 2024

Hiv is tegenwoordig een chronische aandoening waar je oud mee kan worden. Ondanks dat blijft hiv zowel binnen als buiten de spreekkamer regelmatig een gevoelig onderwerp. Wat is nodig voor mensen met hiv en hun zorgverleners om samen het gesprek aan te gaan en elkaar te begrijpen, binnen en buiten de spreekkamer, en de juiste ondersteuning te krijgen of te geven.

In Your Words

Een avond voor mensen met hiv, hun zorgverleners en geïnteresseerden. Praat mee over veranderende ontwikkelingen binnen en buiten de spreekkamer.

Wanneer: 21 november 2024 van 18.30 tot 22.00 uur
Waar: De Nieuwe Liefde, Da Costakade 102, 1053 WP Amsterdam

Wil jij weten hoe je nog beter kunt aansluiten bij de behoeften en vragen van je patiënt? En ook je eigen inzichten hierover delen? En wil je als patiënt meer grip op het gesprek met je zorgverlener? Kom dan naar ‘In Your Words’.

Mis het niet!

In Your Words wordt een afwisselende en leerzame avond, met inspirerende sprekers en verdiepende panelgesprekken. Onder anderen Loek Elsenburg, bestuurslid van de Hiv Vereniging, en coördinatoren Kelly (Posidivas & regio Brabant) en Rick & Allard (Poz&Proud) doen mee aan het programma. Ook vanuit de zaal kun je volop meedoen met de gesprekken. En je gaat naar huis met praktische tips & tricks die je zelf in de spreekkamer kunt gebruiken. Mis het niet!

Meer  pdf informatie (291 KB) en aanmelden.

De bijeenkomst is gratis.

Graag tot ziens in De Nieuwe Liefde!