Stadswandeling door vestingstad Heusden

Datum 21 april 2024

Regio Brabant organiseert: het is weer tijd voor een gezellige activiteit! We gaan een mooie stadswandeling maken door de vestingstad Heusden. Dit doen we onder begeleiding van een professionele gids die ons van alles gaat vertellen over Heusden. Loop gezellig mee en meld je aan via het Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

We starten de middag met een kopje koffie / thee met iets lekkers. Daarna gaan we op pad met de gids.

Wanneer: Zondag 21 april 2024
Waar: We starten de middag bij Eetcafé Havenzicht, Vismarkt 2, 5256 BC Heusden (gem. Heusden).
Tijd: 13:00 - 14:15 uur Koffie / thee met iets lekkers.
Start stadwandeling met gids: 14:25 uur. Het startpunt van de wandeling is het Toeristisch informatiepunt Pelsestraat 17 Heusden.

Kosten: Leden Hiv Vereniging € 8,50. Niet leden € 17,00. Aanmelden verplicht en mogelijk tot 14 april 2024.
Let op! Vol = Vol.
Kom je liever niet alleen? Een introducé(e) is welkom. Geef eventuele dieetwensen even door.

Aanmelden: via het Servicepunt van de Hiv Vereniging. Stuur een e-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bel  020-6892 577. De openingstijden van het Servicepunt zijn maandag, dinsdag en donderdag van 14.00 tot 22.00 uur.
Chatten kan via Whatsapp: + 31 6 45 99 42 19.
Het te betalen bedrag betaal je als je de factuur van de Hiv Vereniging ontvangen hebt.

We ontmoeten je graag op 21 april.

Het kernteam: Richard, Andy, Kelly, Bas, Marc & Cees