Jaarverslag 2023 Brabant

Gepubliceerd: 14 augustus 2024

In 2023 konden we ons jaarlijkse schema weer vanaf het begin van het jaar invullen. Lees het korte verslag van de kerngroep (denktank) regio Brabant.

Gezelligheid

In februari hadden we onze eerste caféavond van 2023 en deze begonnen we met o.a. een spelletjesavond. Hier werd op verschillende tafels enthousiast aan meegedaan!

Eind april werd een speurwandeling door Den Bosch georganiseerd waar ook een aantal mensen van buiten de provincie aan deelnemen. En dit keer ook meerdere dames!

In juni hadden we onze jaarlijkse barbecue die altijd weer druk wordt bezocht. Deze houden we in het gebouw van COC Eindhoven.

Eind augustus hadden we onze Farewell Summer Cocktail night, een caféavond met een thema waar je met een lekkere cocktail werd ontvangen!

In oktober hadden we weer een gezellige Bowling Night in Breda met na afloop lekker tafelen achter een steengrill.

En op het eind van het jaar natuurlijk onze kerstborrel met een prachtig opgetuigde EuroVision Song Contest Pubquiz.

Al met al hele leuke café avonden en goed georganiseerde activiteiten waarvoor je jezelf via het Servicepunt kon aanmelden.

Facebook-groep

In de besloten Facebook-groep en op de site van de Hiv Vereniging bij het nieuws van afdeling Brabant word je op de hoogte gehouden van de activiteiten die in Brabant worden georganiseerd.

Wanneer je aan de besloten Facebook-groep wil worden toegevoegd kan dit via de Hiv Vereniging of via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. worden aangevraagd.

Meer lezen?

Jaarverslag 2023 van de Hiv Vereniging.