NOPPAL

Het Noordelijk Platform voor Positieve Allochtonen (NOPPAL) is een zelfhulpgroep opgericht voor en door hiv - positieve migranten woonachtig in Noord Nederland, (Drenthe, Friesland en Groningen), die elkaar willen ondersteunen in hun ziekteproces.

NOPPAL richt zich op hetero- en homoseksuele mannen en vrouwen en wil zich vooral als maatschappelijke groep onder ander door middel van advies, informatie en ondersteuning richten op het handhaven en bevorderen van de zelfstandigheid, maatschappelijke participatie en zelfredzaamheid van haar leden. Daarbij wordt samengewerkt met het Hiv-Aids Steunpunt van Humanitas in Groningen. Ook onderhoudt ze nauw contact met de Hiv Vereniging Nederland. Elke laatste zaterdag van de maand vindt er een bijeenkomst plaats van 13.30 - 17.00 uur. NOPPAL is te bereiken via:

Hiv- Steunpunt Noord (Humanitas)
A-Kerkhof 22 zz
9711 JB Groningen