Liesbeth Bolle genomineerd voor het Haagse Helden Gala 2018

Gepubliceerd: 12 november 2018

Als het aan Liesbeth had gelegen, dan had ze hier niet gestaan. “Laat mij maar gewoon mijn ding doen, al die aandacht: verschrikkelijk.” Maar ja, het lag niet aan Liesbeth, het lag aan Stichting Buddy Netwerk.

En die konden niet om haar onophoudelijke hulp aan mensen met hiv heen: “Ondanks een zware privésituatie is ze al bijna twintig jaar in staat om er voor anderen te zijn. Zij doet dit allemaal in alle bescheidenheid. Daarmee is Liesbeth een parel voor onze stad.” Stem nu op denhaagdoet.nl! Je vindt Liesbeth onderaan bij de rubriek Zorg en Welzijn. Stem en zorg ervoor dat Liesbeth onze Haagse heldin van 2018 wordt!

Vrijwilligers zijn de onzichtbare helden van onze samenleving. Vaak zetten zij zich op de achtergrond belangeloos in voor anderen. Het is belangrijk dat deze helden én de organisaties waarvoor zij zich inzetten de erkenning krijgen die ze verdienen. Je hebt tot 30 november de kans om Liesbeth te laten schitteren.