Welkom op de regiopagina Limburg

Het team van het hiv-behandelcentrum in Maastricht en de Hiv Vereniging ondersteunen het initiatief tot Regio Limburg! Het initiatief is genomen door mensen die hiv-positief zijn, samen met mensen die hiv-negatief zijn. Vanuit het UMCM wordt soms contact gelegd met de regio voor ondersteuning van nieuwe patienten.

Wij willen de belangen van alle mensen in en rond Limburg, die te maken hebben of krijgen met hiv, zo goed mogelijk behartigen. Dat houdt in, dat naast alle hiv-positieven, ook hun partners, familieleden, vrienden en betrokkenen uitdrukkelijk hiertoe worden gerekend. Wij sluiten niemand uit, ongeacht sociale status, seksuele voorkeur, etniciteit of wat dan ook.

Via deze website en de Facebookpagina van Regio Limburg kunnen belanghebbenden actuele informatie over tal van hiv-gerelateerde zaken aantreffen, zeker indien dat specifiek op de regio van toepassing is. Ook zullen hier berichten over te organiseren evenementen worden geplaatst. Wil je graag ook een bijdrage leveren om de regio Limburg op te bouwen, aarzel dan niet om contact te zoeken want er is versterking nodig. Meld je bij het Servicepunt, ma, di, do van 14.00 - 22.00 uur op 020 - 689 25 77 of stuur een e-mail aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en vertel dat je actief wilt worden voor Regio Limburg. Je kan ook chatten via Whatsapp: +31 6 45 99 42 19.

Zoek je specifiek contact met iemand uit de regio? Stuur dan een e-mail aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..