LTS en The Power of Love 2020

Datum 28 november 2020

En ook dit evenement gaat door! The Power of Love: zaterdag, 28 november 2020, 10.00 - 15.00 uur in Koninklijk Theater Carré te Amsterdam. Dé landelijke informatiebijeenkomst over leven met hiv in Nederland en een update over medicatie en meer, ter gelegenheid van Wereld Aids Dag.

Maar dit jaar natuurlijk geen loges voor Long Term Survivors... Je kunt wel met z’n tweeën naast elkaar zitten als je tegelijkertijd twee toegangskaarten bestelt. Het is helaas niet mogelijk om met drie of meer personen naast elkaar te zitten.

Programma:

10:00 ontvangst
11:00 begin ochtendprogramma
12:30 uur lunchpauze
13:30 uur start middagprogramma
15:00 uur einde programma

Bekijk hier de webiste.
Een toegangskaart kost € 16,- en kun je hier bestellen.
Als je weinig te besteden hebt, kun je voor half geld een toegangskaartje kopen. Wie het beter heeft kan € 8,- doneren om dat mogelijk te maken.
Als Long Term Survivor én lid van de Hiv Vereniging kun je je kaartje bij het secretariaat (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.) van de vereniging declareren en ontvang je € 8,- terug!

Livestream

Ben je liever vanuit je eigen huis aanwezig? Dan kun je dit jaar ook meekijken via de livestream. Meld je gratis aan!