Activiteiten en bijeenkomsten vanuit de vereniging langzaam weer op gang

Datum 01 juli 2020 tot en met 01 september 2020

Vanwege de maatregelen rondom het nieuwe coronavirus (COVID-19) waren alle bijeenkomsten en activiteiten van de vereniging tot 1 juli geannuleerd. Nu vanaf deze datum de maatregelen vanuit de overheid zijn versoepeld, kunnen regio's en groepen kijken welke activiteiten binnen die regels weer opgestart kunnen worden. Zij doen dat in overleg met het landelijk bureau en de locatie waar ze een activiteit organiseren.

Voor onze leden staan een tweetal online bijeenkomsten gepland. Een Algemene Leden Vergadering op 15 augustus 2020 en een inputsessie over bestuurlijke vernieuwing op 18 juli 2020. Ben je lid en geïnteresseerd, lees dan de informatie verderop op de agenda.

We volgen het nieuws op de voet en hebben regelmatig contact met het RIVM. Op basis daarvan nemen we beslissingen over eventuele veranderingen of versoepeling in het organiseren van bijeenkomsten. Houd daarvoor deze agenda in de gaten.

Op de startpagina van de website staat uitgebreide informatie over het nieuwe coronavirus. Heb je vragen? Het Servicepunt is voor nu nog bereikbaar op maandag, dinsdag en donderdag via 020-689 25 77 of per e-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..