Online bijeenkomst Bestuurlijke Vernieuwing

Datum 18 juli 2020

Ben jij lid van de Hiv Vereniging? De vereniging organiseert namelijk voor haar leden een online inputsessie over bestuurlijke vernieuwing. Geef je nu op en laat je stem horen.

De Hiv Vereniging is bezig met een bestuurlijke vernieuwing en daarvoor willen we jullie input. Voordat we daarover in de Algemene  Ledenvergadering (ALV) spreken willen we eerst een sessie met de leden organiseren om dit te bediscussiëren. Wegens de maatregelen rondom corona is de vereniging niet in de gelegenheid om deze inputsessie fysieke te organiseren. Maar dat weerhoudt ons niet om online met elkaar in contact te komen.

Daarom organiseert de Hiv Vereniging deze online bijeenkomst op zaterdag 18 juli .van 13:00 – 15:00 uur via Zoom. Let op, je moet dus wel lid zijn van de vereniging.

Aanmelden

Voor deze sessie dien je je per e-mail aann te melden via: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Doe dat voor uiterlijk maandag 13 juli. Na opgave ontvang je het plan Bestuurlijke Vernieuwing en de link naar de Zoom-meeting. We zullen de input vanuit deze sessie verwerken in het vergaderstuk dat we naar de deelnemers van de ALV sturen.