Online paneldiscussie hiv-zorg en -behandeling

Datum 17 september 2020

Hoe kan de kwaliteit van leven van mensen met hiv nu en later nog verder worden verbeterd? De Zoom paneldiscussie vindt plaats op donderdag 17 september van 19.00 tot 20.30 uur. Je digitale gastheer is Fred Verdult van Volle Maan. Doe je mee?!

De zeven panelleden zijn o.a. de hiv-behandelaren Kees Brinkman (OLVG) en Marc van der Valk (Amsterdam UMC), hiv-consulent Natasja van Holten (LUMC), voorzitter van de Hiv Vereniging Bertus Tempert en directeur van het Aidsfonds Mark Vermeulen.

De bijeenkomst wordt georganiseerd door Volle Maan, de organisatie die het meest bekend is van de jaarlijkse bijeenkomst The Power of Love rond Wereld Aids Dag in Koninklijk Theater Carré, in samenwerking met MSD, één van de bedrijven die hiv-medicatie ontwikkelen en maken, die deze bijeenkomst financieel mogelijk maakt.

De uitkomsten van deze bijeenkomst worden door Volle Maan gebruikt als input voor The Power of Love, de jaarlijkse bijeenkomst rond Wereld Aids Dag in Koninklijk Theater Carré. The Power of Love is dit jaar ook via een livestream te volgen. MSD gebruikt de uitkomsten om in samenspraak met het hiv-veld te komen tot een initiatief dat een positieve bijdrage kan leveren aan de kwaliteit van leven van mensen met hiv nu en later.

Elk panellid komt met twee korte stellingen: hoe kan de hiv-zorg en hiv-behandeling de kwaliteit van leven van mensen met hiv nog verder verbeteren? Nadat de panelleden elk een stelling hebben gepresenteerd gaan we via Zoom in kleine groepjes uit elkaar om hierover verder te spreken. We stellen je inbreng zeer op prijs en er zijn natuurlijk geen kosten verbonden aan deelname.

Als je wilt kan Volle Maan je in de week voor de bijeenkomst op weg helpen met de gratis Zoom app. Als je vragen hebt over de bijeenkomst, neem dan contact op met Juliette Kuling van Volle Maan: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of 020 524 60 90.

Meld je hier aan!