Kerstbrunch Enschede

Datum 08 december 2024

Zet vast in je agenda: op zondag 8 december 2024 organiseert regio Oost-Nederland een gezellige en lekkere Kerstbrunch in De Creatieve Huiskamer. Je bent van harte welkom! Meer informatie volgt spoedig.

Locatie Kerstbrunch

De Creatieve Huiskamer, Lonnekerspoorlaan 296 - 7523 ND Enschede

Kom je van ver met het openbaar vervoer, dan kan het lonen om treinreiziger.nl te checken voor goedkope treinkaartjes. Meer reisinformatie ook via 9292.nl.
Vanaf station Enschede is het 25 minuten lopen naar De Creatieve Huiskamer.
Kom je met de auto dan is het handig even te kijken op www.enschede.nl/parkeren-vervoer-bereikbaarheid/parkeren.

Hiv Vereniging

De Hiv Vereniging zet zich in voor gelijke behandeling van mensen met hiv. In elke situatie, op elk moment. De Hiv Vereniging geeft informatie, zorgt voor uitwisseling, behartigt de belangen van mensen met hiv, biedt ondersteuning en organiseert bijeenkomsten.