POSIDIVA'S Wellnessdag

Datum 08 september 2024

Ben jij ook toe aan wat Me Time? Kom jij ook genieten van een gezellige dag met andere Posidiva's?Meld je dan aan voor een wellnessdag op het mooie Landgoed Bleijendijk! Verwen jezelf en geniet van een ontspannende yogasessie, heerlijke lunch, stoelmassage en meer!
Wacht niet te lang, want vol = vol!

Let op: dit is een activiteit voor alleen vrouwen.

Alle informatie op een rijtje:

Wat: Wellnessdag Posidiva's
Waar: Landgoed Bleijendijk, Vught
Wanneer: Zondag 8 september 2024
Tijd: Inloop vanaf 9:30 uur, start programma 10:30 uur
Kosten: € 20,00 voor leden van de Hiv-Vereniging en € 30,00 voor niet-leden. Even snel lid worden loont.

Aanmelden: Via het Servicepunt van de Hiv Vereniging (o.v.v. Wellnessdag met datum), zowel per e-mail (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.) als telefonisch op 020-6892 577.

Het Servicepunt is geopend op maandag, dinsdag en donderdag van 14.00 tot 22.00 uur. Je kunt ook chatten via WhatsApp: +31 6 431 96 269.
Aanmelden kan tot uiterlijk maandag 25 augustus. Als je speciale dieetwensen hebt, verzoeken we je vriendelijk dit van tevoren door te geven. En of je gebruik wil maken van de gratis pendelbus van station 's-Hertogenbosch - Vught en terug.

Ik kijk er naar uit jullie daar te zien!

Groetjes, Kelly