Heerlijk ontspannen en verwend worden: Wellnessdag Posidivas

Gepubliceerd: 16 september 2024

Zondag 8 september was het zover: de wellnessdag voor de posidiva's.
Coördinator Kelly doet verslag.

Yoga & meditatie

Met een fijn groepje vrouwen hadden we een heerlijke dag op Landgoed Bleijendijk in Vught. Na de inloop met een bakkie koffie of thee met iets lekkers begonnen we de dag met een fijne yogasessie met een fantastisch uitzicht onder begeleiding van Marjolein. Deze yogasessie sloten we af met een heerlijke meditatie.

Spaanse tortilla

Na de deze sessies konden we buiten genieten van het heerlijke weer en het prachtige uitzicht van deze mooie locatie. Toen was het tijd voor de lunch. Een gevarieerde biologische lunch van o.a. soep, salade en Spaanse tortilla. Tijdens de lunch hebben we heerlijk bijgekletst en elkaar wat beter leren kennen. Dat is het fijne van zo'n dag. Je hebt de tijd om gezellig te kunnen kletsen tussendoor.

Stiltewandeling

Toen de lunch klaar was ging de groep op pad met Sien voor een stiltewandeling. Je bewust worden van dingen en wederom weer genieten van de mooie omgeving.

Na de heerlijke wandeling stond ik de groep weer op te wachten met een lekker kopje thee. De vrouwen gingen nog even hun gedachten/doel op een kaartje schrijven als reminder voor hunzelf.

Stoelmassage

Daarna was het tijd voor een lekkere stoelmassage. Het was nog steeds prachtig weer dus werden de massages gegeven in de tuin van onze accommodatie. De vrouwen die moesten wachten op de massage konden ondertussen gezellig kletsen, een nagellakje op doen, een maskertje gebruiken of lekker je gedachten opzijzetten met het kleuren van een Mandela kleurplaat.

Voor herhaling vatbaar

Nadat iedereen gemasseerd was die dat wilde hebben we de dag gezamenlijk afgesloten met een hapje en een drankje. En we kwamen met elkaar tot de conclusie dat deze dag zeker voor herhaling vatbaar is!

Ik heb genoten van jullie aanwezigheid, hopelijk tot snel!

Groetjes,

Kelly