Nieuwe column the Voice News Magazine over borstvoeding

Gepubliceerd: 07 februari 2019

The Voice News Magazine is een tijd terug de samenwerking aangegaan met de Hiv Vereniging en plaatst elke maand een column van Eliane Becks Nininahazwe over leven met hiv.

Het tijdschrift dat vooral online, maar ook offline, beschikbaar is focust zich op nieuws uit verschillende landen in Afrika en is Engelstalig. Zoals ze op hun website aangeven willen ze met hun tijdschrift bewustzijn creëren onder Afrikanen en meer verbintenis aangaan tussen Afrika en de rest van de wereld. De Hiv Vereniging heeft activist Eliane Becks Nininahazwe gevraagd of ze voor het tijdschrift maandelijks een column wil schrijven over leven met hiv.

Deze maand heeft Eliane het over borstvoeding en hoe belangrijk het voor vele moeders is om het te kunnen geven. Tegenwoordig is het risico op overdracht bij borstvoeding als er een onmeetbare viral load is een stuk lager. Meer informatie over borstvoeding klik hier.

pdf Wil je de colum van Eliane lezen? Klik dan hier. (855 KB)

Standpunt borstvoeding opgesteld

Samenwerking Hiv Verenigng en Voice News Magazine