Positive Professional: ben jij open over je hiv op je werk?

Gepubliceerd: 16 september 2024

Open zijn op je werk over je hiv: dat zou gewoon moeten kunnen. We zoeken daarom deelnemers voor de rubriek Positive Professional, waarin jij kan vertellen over jouw ervaringen.

Voor plus>, het ledenmagazine van de Hiv Vereniging, zoeken we deelnemers die willen vertellen over hoe het is om op je werk open te zijn over hiv. Wat maakte dat je jouw situatie wilt delen op je werk, hoe waren de reacties, hoe kijk je erop terug?

Graag maken we er ook een mooie foto bij - liefst op je werkplek. Heb je interesse om mee te doen, stuur dan een mailtje aan Caspar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Bijeenkomst

Op donderdag 26 september is er in Den Bosch een bijeenkomst over dit onderwerp, georganiseerd door Working Positively. Je bent van harte welkom om deze bij te wonen.

Op de foto: Henk (58) uit Veldhoven, die meewerkte aan de allereerste aflevering: "Vertellen over je hiv lucht op".
Fotograaf: Henri Blommers.