Rotterdam, Rijnmond

Verschillende organisaties zijn actief in deze regio. Een groep zet elke twee maanden de Hiv+Borrel op de kaart. Verder kun je aanschuiven bij een diner en meedoen aan de eetgroep Healthy Living.

Chemsex Meet-up

14/10/2020

Maandelijks in Rotterdam: gespreksavond voor homo- & bi-mannen die chems met seks combineren. Vanaf juni weer gestart nadat coronamaatregelen zijn versoepeld. Op 14 oktober 2020 kun je van 19.30 - 21.30 uur in een veilige en relaxte omgeving ervaringen delen en met elkaar tips uitwisselen. Bijvoorbeeld over zelfcontrole, gezondheid, het

...

Activiteiten in Rotterdam

In Rotterdam organiseren een actieve groep en de organisaties Stichting Mara en Humanitas regelmatig activiteiten voor mensen met hiv en hun vrienden, partners en familie. Helaas zijn deze activiteiten vanwege corona-maatregelen nu niet mogelijk, behalve de bijeenkomsten van de Chemsex Meet-up.

Start Workshopreeks in Rotterdam najaar 2020

De Hiv Vereniging organiseert de workshopreeks in Rotterdam, zes bijeenkomsten voor mensen met hiv. Deelname is gratis en de workshop start komend najaar, de data: 21 en 28 september, 12 en 19 oktober en 2 en 9 november.

Diner op de Schiedamsesingel

Elke vrijdag organiseert Stichting Mara eten voor mensen met hiv/aids in Rotterdam. Alleen nu vanwege de corona-maatregelen even niet. De ruimte is te klein en er wordt gezocht naar alternatieven. Je bent hopelijk snel weer van harte welkom bij het diner op Schiedamsesingel 173, naast de voormalige locatie Café Praag, of elders.

Hiv+Borrel

In Rotterdam organiseren we elke twee maanden borrelavonden voor mensen met hiv. Ook partners, direct betrokkenen en hulpverleners zijn welkom. Alleen is de ruimte waarin de borrel wordt gehouden nu vanwege corona-maatregelen te klein voor het aantal bezoekers en kan de borrel nu niet plaatsvinden. Misschien is er voor 25 september een initiatief, volg daarvoor de website van de borrel.

Koffieochtend Humanitas

Normaalgesproken ben je elke eerste vrijdag van de maand van 10.00 tot12.00 uur ben je welkom op de koffieochtend van Bureau hiv hulpverlening bij Stichting Humanitas. Door de coronamaatregelen is deze activiteiten op dit moment niet mogelijk.

12 nov 2018

Nét op tijd klaar voor Wereld Aids Dag 2018, ligt de Rotterdamse Hiv Gids klaar als handzaam boekje, gemaakt door Stichting Hiv Portaal Rotterdam. Hulpverleners noemen het een "sociale kaart", maar wij noemen het gewoon een gids.